Connect with us

Hi, what are you looking for?

ΑΘΛΗΤΙΚΑ

UEFA: Οι εταιρείες στοιχημάτων αντιπροσωπεύουν το 19% στις φανέλες των ομάδων της Ευρώπη – Τρίτη η Ελλάδα

H ελληνική Super League βρίσκεται στο βάθρο των ευρωπαϊκών πρωταθλημάτων με τον μεγαλύτερο αριθμό χορηγιών εταιρειών τυχερών παιχνιδιών και στοιχημάτων.

Αυτό αναφέρεται στην πρόσφατη έκθεση της UEFA «The European Club Footballing Landscape», όπου διαπιστώνεται πως «από τους 183 συλλόγους που παρουσίασαν έναν νέο κύριο χορηγό της φανέλας στην αρχή της σεζόν στην Ευρώπη, το ένα τέταρτο είχε συνάψει συμφωνίες με εταιρείες τυχερών παιχνιδιών και στοιχημάτων».

Η Βουλγαρία προηγείται με 71%, ακολουθούμενη από την Ουγγαρία με 58% και την Ελλάδα με 57%. Τέταρτη θέση για την Ουκρανία και την Πορτογαλία (56%), μετά η Κύπρος (50%) και η Αγγλία (45%).

Οι εταιρείες αθλητικών στοιχημάτων και τυχερών παιχνιδιών αντιπροσωπεύουν το 19% όλων των χορηγιών στις φανέλες των κύριων ποδοσφαιρικών ομάδων στην Ευρώπη, με αύξηση 2% το 2021 σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος.

Είναι ο κλάδος που επενδύει περισσότερο στο ποδόσφαιρο, μπροστά από τις εταιρείες χρηματοοικονομικών υπηρεσιών (14%), το λιανικό εμπόριο (10%), τις κατασκευές (9%), τις επαγγελματικές υπηρεσίες ή τα βιομηχανικά αγαθά (8%), τον τουρισμό ή τις αεροπορικές εταιρείες και τις εταιρείες αυτοκινήτων (7%).

Να σημειωθεί ότι παρά πολλές χώρες, όπως η Ιταλία, η Γαλλία, η Ισπανία και η Δανία, έχουν θεσπίσει νόμους που απαγορεύουν τη διαφήμιση για στοιχηματικές εταιρείες, στις φανέλες των ομάδων.

Μάλιστα στην Ιταλία από το 2018, απαγορεύεται εδώ κάθε μορφή διαφήμισης και χορηγίας -με κάθε μέσο- εταιρειών τυχερών παιχνιδιών. Σύμφωνα με πρόσφατες εκτιμήσεις, η Ιταλία έχει χάσει από 150 έως 200 εκατομμύρια ευρώ ως αποτέλεσμα της απαγόρευσης.

Άλλες χώρες επέλεξαν αντίθετα έναν πιο ήπιο δρόμο. Συγκεκριμένα, όπως αναφέρει η ιστοσελίδα «Agipronews», η Γαλλία περιόρισε την απαγόρευση μόνο σε ξένους φορείς, ενώ η Ισπανία ήταν η τελευταία χώρα που εισήγαγε περιορισμούς ξεκινώντας από τη σεζόν 2021-2022, παρά το γεγονός ότι την προηγούμενη σεζόν επτά ομάδες είχαν χορηγίες από στοιχηματικές εταιρείες.

Από το 2018 έως το 2021, οι χώρες στις οποίες εισήχθησαν τα όρια διαφήμισης τυχερών παιχνιδιών αυξήθηκαν από 14 σε 18, αλλά παρόλα αυτά, ο αριθμός των ομάδων που επέλεξαν στοιχηματικές εταιρείες ως χορηγούς έφτασε από 78 σε 117.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Η αναμονή για την ολοκαίνουργια Alfa Romeo Junior που τοποθετεί την μάρκα στην B-SUV κατηγορία, που είναι η πιο δημοφιλής της ελληνικής αγοράς, μόλις...

ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Το εξωτερικό περίβλημα της X3, συμπεριλαμβανομένων των πλευρικών επιφανειών του αμαξώματος, των θυρών, των πλαϊνών πάνελ και της πίσω πόρτας, θα κατασκευάζονται όλα στο...

ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Σε μια πολύ ευχάριστη εκδήλωση που περιελάμβανε και οδήγηση του νέου μεγάλου SUV της Skoda στην Αθηναϊκή ριβιέρα, πήραμε την πρώτη γεύση από το...

ΕΠΙΣΤΗΜΗ

Ο στόχος της Google να επιτύχει καθαρές εκπομπές άνθρακα έως το 2030 κινδυνεύει εξαιτίας της ραγδαίας ανάπτυξης της τεχνητής νοημοσύνης, σύμφωνα με την περιβαλλοντική...